امروز : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵
تاریخ : ۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۶:۵۱ نسخه چاپی ذخیره فایل ارسال به دوستان

دلیل سفر کارگردان معروف به سوریه

کارگردان بادیگارد در خصوص فیلم جدید خود گفت: تا پایان نگارش فیلم جدید خود را اعلام نمی‌کنم.

به گزارش تسنیم، ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان فیلم سینمای بادیگارد در مراسم رونمایی از کتاب آرتبوک بادیگارد که در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود در جمع خبرنگاران درباره چگونگی چاپ این کتاب گفت: من علاقه‌مند به چاپ این کتاب بودم که با توجه به الگوگیری از نمونه‌ خارجی آن اقدام به انتشار چنین اثری کردیم.

وی افزود: اگر بحث دیجیتال خصوصا سینمای دیجیتال مطرح نمی‌شد شاید این بحث‌ها جایی برای مطرح شدن نداشتم. رفتن به سوی استریبورد بحث بسیار قدیمی است و این آداب در ایران به صورت جسته و گریخته وجود دارد.

حاتمی کیا اضافه کرد: زمانی که مدیایی به نام دیجیتال وجود دارد و می‌تواند در هر فریم دخالت کند در این صورت ایده‌ها باید قبل‌تر از آن گفته شود که ما در این فیلم سعی کردیم قبل از نگارش فیلمنامه و برای اینکه هنر تصویر مفهومی آن را بکشیم با فرد متخصص و با تجربه‌ای مانند سهیل دانش‌اشراقی کار کردیم تا این تصور که برای سینمای ما تازه است ایجاد شود.

کارگردان فیلم بادیگاربا بیان اینکه سینمای ایران تا حدی فقرزده شده است گفت: این سینما مشکل دارد و  در چارچوب خانه‌ها و آپارتمانها گرفتار شده و نمی‌تواند در خیابانها جولان دهد و این بحث دلخور کننده است.

حاتمی‌کیا افزود: برای سینما باید استریبورد کشیده شود و من تجربه‌هایی که این تصویر را تغییر داده در این کتاب مطرح کردم و این اثر می‌تواند به عنوان کتاب مرجع مورد استفاده افراد قرار گیرد و زکات آنچه را که آموخته‌ام پرداخت کنم.

کارگردان آژانس شیشه‌ای در خصوص سفر به سوریه خطاب به تیم جدید خود گفت: هدف از این سفر این بود که سوریه را ببینم و تا زمانی که فیلمنامه‌ای را ننوشتم و آماده ساخت نبود هرگز آن را اعلام نمی‌کنم و این اخبار تا زمانی که خودم آن را به طور رسمی اعلام نکرده‌ام واقعیت ندارد.
 

کارگردان بادیگارد در خصوص فیلم جدید خود گفت: تا پایان نگارش فیلم جدید خود را اعلام نمی‌کنم. به گزارش تسنیم، ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان فیلم سینمای بادیگارد در مراسم رونمایی از کتاب آرتبوک بادیگارد که در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود در جمع خبرنگاران درباره چگونگی چاپ این کتاب گفت: من علاقه‌مند به چاپ این کتاب بودم که با توجه به الگوگیری از نمونه‌ خارجی آن اقدام به انتشار چنین اثری کردیم. وی افزود: اگر بحث دیجیتال خصوصا سینمای دیجیتال مطرح نمی‌شد شاید این بحث‌ها جایی برای مطرح شدن نداشتم. رفتن به سوی استریبورد بحث بسیار قدیمی است و این آداب در ایران به صورت جسته و گریخته وجود دارد. حاتمی کیا اضافه کرد: زمانی که مدیایی به نام دیجیتال وجود دارد و می‌تواند در هر فریم دخالت کند در این صورت ایده‌ها باید قبل‌تر از آن گفته شود که ما در این فیلم سعی کردیم قبل از نگارش فیلمنامه و برای اینکه هنر تصویر مفهومی آن را بکشیم با فرد متخصص و با تجربه‌ای مانند سهیل دانش‌اشراقی کار کردیم تا این تصور که برای سینمای ما تازه است ایجاد شود. کارگردان فیلم بادیگاربا بیان اینکه سینمای ایران تا حدی فقرزده شده است گفت: این سینما مشکل دارد و  در چارچوب خانه‌ها و آپارتمانها گرفتار شده و نمی‌تواند در خیابانها جولان دهد و این بحث دلخور کننده است. حاتمی‌کیا افزود: برای سینما باید استریبورد کشیده شود و من تجربه‌هایی که این تصویر را تغییر داده در این کتاب مطرح کردم و این اثر می‌تواند به عنوان کتاب مرجع مورد استفاده افراد قرار گیرد و زکات آنچه را که آموخته‌ام پرداخت کنم. کارگردان آژانس شیشه‌ای در خصوص سفر به سوریه خطاب به تیم جدید خود گفت: هدف از این سفر این بود که سوریه را ببینم و تا زمانی که فیلمنامه‌ای را ننوشتم و آماده ساخت نبود هرگز آن را اعلام نمی‌کنم و این اخبار تا زمانی که خودم آن را به طور رسمی اعلام نکرده‌ام واقعیت ندارد.  

دیدگاه بسته شده است.

خبرنگار ریژاونیوز باشید
قطع شمار ریژاو
نشریه آنلاین زنان ریژاو
جذب تبلیغات
تیتر نیوز
کمک به  برنامه جهانی غذا